Helgen!

Är ute och ränner så mycket så man hinner inte sitta vid datorn!

Har varit på stallet typ hela veckan, ridit Molly, Agetti och Piccabbo :) Tur att dom underbara hästarna finns när det snurrar mycket tankar i huvudet på en!
Fredagkväll va det filmkväll i Kubbe, blev inte så mycket film dock. Mest surr och så fixade vi mina naglar, med dremmel! Funkade svinbra och det blev riktigt bra!
Lördag så va det fest. Jag och Cilla började redan kl 3, haha! Hann göra en god middag innan alla kom. Blev mycket folk och riktigt trevligt. Vid 10 drog alla till Rolandz som spelade på parken. Jag själv for till nog killfest där det nog va lite mer ös. Va väl där nån timme bara, sen blev det en roadtrip till Umeå!! Lite snurr på stan där och käk på Mias grill innan vi rullade hemåt igen. Klev in genom dörren kl 6.

Idag har jag gjort 2 saker, sovit och sett film. En riktig latdag. Eller, jag tog faktiskt en promenad på 5 km. Måste ta tag i motionen nu alltså!

Nu blir det att lägga sig och försöka vända tillbaka dygnet :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0