Fredag!!

Torsdagen blev inte så jätteslapp. På eftermiddan for jag och mattias ner på skroten för att leta en bagagelucka till hans golf 3. Vandrade runt där i värsta leran utan att hitta nån som såg bra ut. Tillbaka upp till Kubbe för att käka middag och sen for vi och hälsade på lite folk.

Kom faktiskt upp i en vettig tid idag. Har varit ute och gått med hunden men man höll på att blåsa bort så det blev bara en kort sväng. Nu ska jag göra mig klar och fara en sväng till stan, senare blir det stallet och ta hand om dom små vännerna och hålla lektion. Vad som händer ikväll är jag inte riktigt 100 säker på än ;)

Ha en bra dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0