En biltur till Sollefteå

Idag har jag varit och hälsat på den trevliga staden Sollefteå. Verkar vara trevligt folk som bor där, tutar man och vilnkar så vinkade minst 70% tillbaka, haha.
Varför vi va där va för att besikta en golf, kom genom med en "bra att veta". Blev även en lunch i solle tillsammans med mitt trevliga sällskap mattias och janne.
Har även bråkat med alfakassan idag, vilket inte är ovanligt. När ska vi komma överens? :p
Jag har även hämtat ut mina kläder som behövde sys till, jobbat en sväng, pussat på hästarna, betalat räkningar, deklarerat, blivit förvånad över hur stökigt det kan bli i en lägenhet man knappt är i, stökat undan lite, nördat framför datorn och hittat massa kläder/skor som man vill köpa.
Nu ska jag lägga mig och se CSI och vänta på ett roligt samtal och försöka få mindre ont i magen..

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0