Tisdag

Idag är det nästan sommarvärme igen! 21 grader i skuggan och strålande sol :) Synd bara att det blåser..

Igår gick det faktiskt bra på ams. Skällde lite på dom så då var dom snälla sen ;)

Har suttit och spelat spel på datorn hela förmiddagen, vilket liv haha!
Men det har även blivit mys med Piper i sängen. Den katten älskar verkligen och mysa! Vi kan ligga i flera timmar och hon blir aldrig less!

Phoebe har hittat sitt egna, mer privata ställe...



...hatthyllan! :)
Hon låg där igår i flera timmar.

Nu ska jag göra mig klar och sen ska jag gå till körskolan (!!!!)

Lovar mer uppdateringar men just nu har jag ingen insperation och det händer inte så mycket i mitt liv :P

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0