Söndag

Blää. Känner mig trött, sliten och allmänt less på allting. Har lyckas fått i mig en macka nu och strax bär det av till stallet. Man kan säga att jag typ bor där just nu. Det känns som det iallafall.

Det blev en lugn kväll ute igår. Det va inte nått festade utan bara för att komma ut lite. Men det va ingen höjdare direkt. Hamnade mitt i ett slagmål utanför krogen, väl inne va det massa dryga killar och på max så va det ännu mer dryga killar! En va nära på att hälla smält ost på mig, en annan höll på tippa ut min mat plus satte sig på våra handväskor. Jag blir så less. Vart finns alla vettiga killar? Det roligaste på hela kvällen va att vi fick träffa Benny. En gammal vän som man inte sett på år och dag! Det är nån som kan få alla och skratta. Det va bra att du kom och snackade ;)

Nu ska jag göra mig klar. Måste vara på stallet senast om en halvtimme.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0