Onsdag

Glömde helt bort att blogga igår, haha!
Tog i allafall en riktig sovmorgon, eller jag låg kvar i sängen till kl va 12. Sen skynda sig upp och göra sig klar för jag skulle möta Erika i stan vid halv 2. Det blev en god lunch på stan och sen blev det bara massa prat. Har ju inte pratat med varann på typ 5 dagar så vi hade mycket och prata om ;)

Lektionerna på stallet gick väl bra. Va själv på dåligt humör, tror även hästarna va det, så barnen fick väldigt tuffa pass :P

Senare på kvällen så kom pappa äntligen hit med min cykel (har bara bott här 2 år). Ibland kan det va skönare och cykla än att gå. Helst när man har handlat. När han ändå va här så for vi ut och övningskörde. Jag tror han blev rätt impad av mig ändå! Han trodde nog inte att jag va så pass duktig som jag va (Läs: mindre värdelös).
Men faktiskt, när jag kom hem va jag nästan chockad över att jag hade klart det så pass bra som jag gjorde!
Va och körde i massa tätbebodda områden, körde i väldigt många korsningar (nått jag har svårt för), det va kolsvart, jag körde inte på nått, eller in i nått, eller av vägen. Superbra ju!
Blir nog att fortsätta idag, men i dagsljus.

Vi hörs!
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0