Nu blir det och sova..

Nu är man hemma igen!
Jobbet gick bra, hade lite panik halva eftermiddagen men det ordnade upp sig med allt, som tur va!
Kommer väl se likadant ut imorrn...

Sen va det bara hem och kasta in sig i en dusch for sen iväg på ett ljusparty. Första gången jag är på nått sånt! Mysigt men jag fick ont i huvudet av alla dofter..
Beställde hem några ljus i alla fall, mango och mandarin doft. Kommer säkert lukta gott i lägenheten sen!

Nu tänkte jag gå och sova med katterna. Känner mig fortfarande tung i huvudet efter den här dan. Ska försöka somna i vettig tid ikväll så jag kommer upp imorrn!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0