Söndagkväll

Snacka om att denna dag har varit seg! Antingen har jag sovit, vilat eller fika...herregud.
Men det va hårt igår, är fortfarande bakis..
Men jag hade skoj, faktiskt. Lite annorlunda, nygammalt folk och dans. Haha....

Känner mig som en kontorstant med min outfit idag. Slarvig uppsatt hår, glasögon, stor skjorta och nystylade naglar.
Älskar dom! Supersnygga! Ska bara se till så dom inte går sönder ;)
Varför ni inte får några bilder är för allt är lite struligt. Bor typ på ett ställe, har datorn på ett annat och kameran på ett tredje..
Har mina saker i en Ikeapåse, inte så kul..

Ska gå och dricka te nu ( eller kanske lite hallonbåtsvin?) och sen sova. Har överlevt en till helg. Veckan kommer bli lite annorlunda och till helgen ska man gå ut hårt igen. Hur många helger i rad orkar man? :P


Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack för att du var med mig idag:) nästa gång kanske vi kan hitta på något roligare än käppisar;)

2009-11-15 @ 16:28:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0