Förändringar i livet

Jag tror jag har förändrats. Rätt mycket. Både som person och livsstilen.
Jag gjorde nått jag trodde jag aldrig skulle göra i Lördags. Jag va på dans...
Här kommer en lista på lite förändringar:

- Va på Lasse Stefanz i Lördags. Visst, det va väl inte min grej men jag provade nått nytt! Va tvungen att gå ner på Harrys sen och komma tillbaka till mitt vanliga jag.

- Det har blivit lite mer fester än vad jag har varit van vid. Utgång typ varje helg? Vet ej om det är bra eller dåligt.

- Min bil har blivit fräschare. Och finare kommer den bli :) Väntar bara på att få en tid till den...

- Jag har bytt hårfärg! Och jag ÄLSKAR den! Brunt och blond :) Få se hur länge det går innan vi provar nått nytt :P

- Jag har allvarligt talat rivit ut HELA min lägenhet. Kanske inte så lyckat. Men jag intalar mig själv att det kommer bli bra.... det kommer bli det. När det blir klart. Kanske om 10 år eller så...

- Jag jobbar otroligt mycket. Fattar inte riktigt själv hur mycket det är. Vissa dagar är det iallafall 12 timmar..

- Jag har blivit kär i världens finaste häst, Ramera.

- Blev sparkad av en häst på armbågen så jag har riktigt ont i den (har inte brutit den, utan det är muskeln som är skadad). Naturligtvis högerarmen...

Saker som är på G:

- Kurs i Timrå

- Takidakonsert i Sundsvall

- Väntar otåligt på alla jävla tapeter..

- Weekendresa till Stockholm. Globen horse show, takidakonsert (igen!), shopping och träffa Sandra igen :)

- Min födelsedag

- Tatuering/piercing? Måste hitta en tid!


Mycket och dona med men fortfarande saknas en väldigt stor bit för att allt ska kännas perfekt.
Saknar dig vännen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0