16 november

Det va längesen jag va såhär trött på en måndag.
Brukar faktiskt gilla måndagar litegrann. Man kommer tillbaka i rutinerna, jobbar hela tiden osv..

I tisdags (för typ en vecka sen) va jag på hoppclinic. Väldigt roligt att vara med, spännande övningar och lärorika diskussioner. Till och med för en dressyrryttare! ;)

I fredags efter jobbet drog jag ner till Sundsvall för att gå på Takida. Riktig bra spelning (tro inte på allt som står i tidningarna) och grymt kul även efteråt!
Drinkar, dans, skratt mm mm. Åker lätt ner igen. Även fast hälften av alla sundsvallsbor tror att dom är 08or så va dom väldigt trevliga och omtänksamma.
På lördag blev det shoppning och Ikea (även fast man inte va på världens piggaste humör). Fick med mig en hel del hem och blev några tusenlappar fattigare..
Det va tänkt att det skulle bli utgång här hemma på lördagkväll men jag orkade knappt kliva ur soffan..

Söndag så hade vi öppet hus på stallet och det blev rätt lyckat. Efteråt så tog jag och Ramera en sväng över lite hinder som va uppsatta. Hon tyckte det va skitkul och jag satt mest bara och höll i mig. Min fina flicka :)

Det blev en snabb uppdatering på helgen.
Har redan varit uppe alldeles för länge! Måste sova så jag är pigg imorrn. För imorrn är det ingen vanlig dag utan det är min födelsedag :)

Önskar mig en sak som jag verkligen hoppas på att jag får :)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis! :)

2009-11-17 @ 13:42:32
URL: http://radon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0