Fullt upp idag!

Hej allihopa!

Nu är jag tillbaka i min lägenhet, nöjd men trött.
Tänkte börja berätta om gårdagen då vi i u-sek skulle måla staketet runt stora utebanan. Haha, kul och enkelt tänkte jag!
Tills vi väl började... Va less på några minuter. Den vita färgen räckte inte så lång heller så vi ska fortsätta imorrn.

Idag då, så va vi på Ikea, Birsta city, Hööks osv.. Jag hade inte direkt mycket pengar men det blev i alla fall ett flexrör till den nya bilen ( J hade beställt på biltema) och några småsaker på Ikea, bland annat en tvättkorg. Gick och dregglade i massa klädaffärer också, det är så typiskt att man är som mest shoppingsugen när man har minst pengar!
På Hööks hade jag i alla tur, mamma va så snäll så hon sponsrade mig med en ny hjälm och nya stallskor!
Tack mamma :) Både skorna och hjälmen är av märket CRW. Helt okej faktiskt!
Stod och kollade på ett par jättefina stövlar också, men jag har det problemet att mina underben är så korta så när jag sätter på min stövlarna kan jag inte böja på benet...
Men troligtvis blir det Stockholm och globen horse show för mig i slutet på november så jag får kolla lite där istället. Lite bättre utbud...

Hann precis hem till lektionen så jag kunde prova både hjälmen och skorna. Funkade finfint! Det som inte funkade va jag.. Har tagit riduppehåll hela sommaren ( uppehåll från all motion egentligen) och det märks! Har så usel kondis och styrka i kroppen. Det blir bakläxa och så fort som möjligt blir det ut och jogga runt sjön!
Tyvärr verkar det som att det inte blir den här veckan. Jobbar heltid hela veckan ut, har lektioner, lite småuppdrag, fest, finare middag och andra grejer inplanerat.

Nu blir det dusch och om jag orkar, lite städning.




Måla måla måla...




Mycke staket...




Ännu mer! (syns knappt!)




Det är rätt långt runt hela...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0