Några dagars sammanfattning

Det har varit dålig uppdatering pga att jag inte haft tillgång till Internet, men jag ska försöka sammanfatta dom senaste dagarna ;)

Onsdag: Hemfärd från sommarstugan. Jag övningskörde i 10 mil, duktigt tycker jag! Kom hem och packade upp och hoppade i säng. Va supertrött och glad över att äntligen få ligga i en säng!

Torsdag: Va på jobbintervju. Gick jättebra! Väntar nervöst nu på fortsättningen...
Gjorde andra lite småfix som va behövligt och packade om och stack till huset på kvällskvisten.

Fredag: Höll på och dona i huset. Klippte gräs och rensade rabatter. Det är jävligt mycket jobb att ha ett hus för er som inte vet, helst när man ska typ renovera hela huset! Tiden räcker tyvärr aldrig till...
Sandra och hennes pojkvän kom och hälsade på. Superskoj! Har inte träffat henne på flera månader eftersom hon har dissat Övik och flyttat till Stockholm. Eftersom det va dövarmt for vi en sväng och bada och senare blev det grillmiddag. Erika kom också :) Va tänkt att vi skulle ha en myskväll tillsammans men det dök upp lite mer folk än vad som var tänkt. Men det va bara roligt!

Lördag: När alla hade farit hem och jag äntligen hade kommit ur sängen ( har lyckas komma in i nån konstig rytm) så var det bara och fortsätta med huset. Fortfarande svinvarmt ute och jag och J jobbade på utav tusan så vi båda lyckades få en lindrig sväng av solsting. Så när vi väl mådde bättre på kvällssidan så for vi ner till stan för att tvätta bilen. Väggubbarna hade lagt salt på våran grusväg så bilen såg för hemsk ut. Vi bor ju både där uppe och i stan så vissa saker är här och vissa där. Lite halvjobbigt... Därför va vi tvungen och köra hit för att tvätta den.
Träffade massa folk som va ett bra tag sen man såg ( vi har faktiskt inte varit i stan många dagar i sommar) så vi börjar surra med dom och plötsligt va klockan mitt i natten!
Så vi har sovit i lägenheten i natt.

Söndag: Eftersom J börjar jobba imorrn ( jag också kan man säga) så ska vi ta det så lugnt som möjligt idag. Han är och hälsar på sin mamma just nu och jag ska ta och packa upp alla kläder. Senare ska vi förbi några vänner och säga hej och ikväll blir det myskväll med Ice age 3 :) Allt för att ladda upp inför imorrn.
Det är allt jag har och berätta för tillfället!

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0