Torsdag

Kom hem från jobbet för en stund sen, lite tidigare än vad jag än vad jag har gjort de andra dagarna.
Har äntligen målat klart alla fönstern ett varv och har börjat på andra varvet nu. Som tur är går det fortare.
Tänkte hoppa in i duschen och försöka skrubba bort all färg jag har fått på kroppen.

Ikväll tänker jag bara ta det lugnt. Ska ta en sväng förbi affären och köpa nått mumsigt och sen blir det film. Nu är det bara en morgon kvar och kliva upp innan det blir helg. Ni ska veta hur jag måste tvinga mig själv att kliva upp när väckaren ringer. Det tar typ 5 min och övertyga mig själv att det är bättre och kliva upp än att ligga kvar, haha!

/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0