Tisdag

Det blev ingen uppdatering igår. Vi va nästan hela dan inne istan och när vi väl kom hem vid 7 så hade jag så ont i huvudet så jag låg utslagen i soffan hela kvällen.
Nu har jag sovit ordentligt hela natten så nu känner jag mig jättepigg!
Strax är det lunch och efter det så kanske några av oss ska ut på vandring. Vi ska tydligen gå upp på nått berg. Jag som har varit så lat känner mig nästan tvingad och följa med :P Men det kommer säkert bli riktigt mysigt!

En annan bra sak är att firman som skulle sätta upp en köksfläkt och fixa ventilationen i min lägenhet har ringt!
Dom skulle ha gjort installationen vid midsommar men jag har inte sett skymten av dom. Tydligen ska dom fixa det igår och idag! :D Bättre sent än aldrig...

Nu ropar mormor att lunchen är klar!
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0