Tisdag

Precis kommit hem och hunnit duscha.
Har gått rätt bra och jobba. Har mest målat runt fönsterna på stallet. Så nu blir dom vita :)

Red Durum ute på travstigen ikväll. I regnet. Tränade galoppfattningar, skänkelvikningar och öppnor fram och tillbaka på stigen. Han är så fin, Durum. Vill så gärna göra rätt i alla lägen, verkligen ställa upp för ryttaren. Men det blir lite knasigt ibland ;)
Desto mer jag rider han desto mer börjar jag jämföra han med Hassan. Båda har verkligen ett hjärta av guld och vill alltid vara till lags.

Nu ska jag äta popcorn innan det är dags för sängen. Upp igen 05.45 imorrn...

/ Sandra



Saknar dig...                                (foto: Pernilla Larsson)



Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Hillberg

Hej Sandra! Har väntat på att höra från dig! Det är min dotter, Evelina som äger Hassan nu. Du kan jättegärna maila mig så vidarbefordrar jag det till "Evve". Hassan står på Hofors Ridsällskaps anläggning nu och han har det jättebra;) Kommer när tid och tillfälle ges fota honom och lägga på min hemsida. Tveka inte om du vill höra av dig, vi har gärna kontakt!

Ha det bäst!

//Britt-Marie

2009-08-11 @ 22:17:25
URL: http:// www.hillbergskan.se
Postat av: evelina

hej sandra :) såg att mamma hade sktivit, men det är bättre att duskriver till mig om du undrar nått om hassan :) ha det bra :)



/ kram evelina å hassan

2009-08-12 @ 19:29:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0