Sega dagar...

Snacka om att man blir trög när man inte har nått att göra. Igår kom jag inte upp ur soffan förrän 6 på kvällen! Var inte ens utanför dörren igår.
Idag låg jag i sängen till över elva. Nu har jag i alla fall kommit så pass långt så nu är det bara kläderna kvar att få på sig.
Funderar på att gå ner på arbetsförmedlingen, men det känns så drygt!! Inte för att man får vänta hundra år, eller måste gå dit utan det värsta är personerna som jobbar där!
Men det är lika bra och få det bortgjort nu på en gång. Sen blir det och fara och hälsa på mormor :) Sen jobba 2 timmar.
Men jag tror jag har vänt tillbaka dygnet rätt bra nu, så imorrn ska jag upp tidigare.

Förresten, katterna har kommit hit! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0