Nu är det fredag!

Nu är det äntligen helg! Tyvärr känner jag mig inte så taggad som jag trodde jag skulle vara...
Tror jag håller på och bli sjuk ändå...även fast det kändes mycket bättre idag.
Men hela min familj ligger i 39 graders feber och förkylda, så omöjligt är det inte!
Tur att man inte bor med dom..

Tänker börja att ta en dusch och snygga upp mig inför helgen. När man jobbar i ett stall så är man inte så noga med varken håret eller sminket. Har fortfarande målarfärg lite här och var på kroppen.

Vad ska man hitta på ikväll? Tror inte att jag har några planer, om inte J kommer hem och säger att vi ska göra nått :P
Nån som har nått förslag på vad man kan göra?
Imorrnkväll blir det grillpartaj hos några kompisar. Om jag är hemma då. Vi kanske ska upp till huset och röja ;)
Så ikväll vill jag hitta på nått avslappnade, roligt, inte dyrt, mysigt och spännande aktivitet. Haha, jag lär inte hitta nått sån aktivitet!

Vi hörs!
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0