Lördag

Nu har jag äntligen kommit upp så det blir och slänga i sig frukosten innan vi drar till huset.
Ska upp med en släpvagn idag så vi kan fara på soptippen med en massa skräp :)
Måste hinna hem igen i bra tid så vi kan göra oss klar till grillfesten senare ikväll.
Jag får se hur länge jag pallar, känner mig lite sämre än igår.

Blev inga bilder igår heller. Men det har blivit så mörkt ute på kvällarna så bilderna blir superdåliga.
Kallt har det också blivit! Är det redan höst? Tror det va typ 6 grader när jag gick och la mig.

Besökstatistiken ökar och ökar för varje dag just nu! Superkul!!! Fortsätt så ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0