Hemmakväll

Suttit och läst en massa bloggar nu nån timme, men nu ska jag gå till affären. Trodde J skulle komma hem så vi kunde följas men icke. Han har fått nån träningsmani. Han är ute och cyklar varje kväll. Det är inte lite han cyklar! Nu har han varit borta 3 timmar! Samma visa varje kväll, han måste ju komma flera mil varje runda. Det är ju kul att han vill hålla sig i form men börjar det inte gå till överdrift..?

Själv är jag lat och trött. Känns som om jag håller på att bli sjuk..? Inte bra. Nog för att näsan har runnit några dagar men nu börjar jag vara hängig och trött och känns varm. Dessutom har jag blåsor i munnen (typiskt tecken på för lite sömn och att kroppen inte är i toppform).
Kom på nu att jag inte har ätit nån middag idag, men jag absolut ingen matlust.

Nä, det blir choklad, cola och film nu!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0