Gamla minnen..

Nu har bror varit här och jag har slöat framför datorn tillräckligt nu.
Suttit och läst massa bloggar och på nått vis komma på min gamla blogg som jag skrev i för många år sen.
Snacka om att spännande läsning. Blev både glad, lessen och förvånad över mina inlägg!


En bit av inlägget från nångång i juni 2005:

- Underliga paraboler snurrar runt runt på berget, ingen vet varför dom är där.
Gubbarna sopar bort stigen med löv som man inte hittar.
- Personer pratar bakom ryggen på varandra utan att veta att den andra gör desamma.
Vem ska man lita på?
- Hyndan har blivit 240 för en stund. Saknar dig, Hyndan!
- Jag kör upp och ner,upp och ner och kommer faktiskt framåt!
- " Om man är med i släkten får man släkten tåla" Väldigt smart!
- Vad händer på midsommar?
- Sol, Gyllene Tider, Fronda, Brännt gummi, Skrikande ungar, Hästar på bete, javisst äre s o m m a r ! ! !
   
 
 
Haha! Jag måste ha varit lite knäpp på den tiden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej där! Idag har Evve&Hassan kammat hem sin första rosett. I en CR-tävling förvisso och på 70 men allt börjar ju någonstans;) Ska försöka lägga ut bilder på hemsidan...nån gång;) Ha det bäst!

//Britt-Marie

2009-08-20 @ 22:50:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0