Allt rullar på

Vart tar tiden iväg egentligen?!
I och för sig har jag jobbat 11 timmar idag men sen jag kom hem har jag knappt blickat så har timmarna rusat iväg!

Har hunnit göra middag och ätit i alla fall.
Vet ni! Jag har fått tag på Hassans nya ägare! Så underbart :) Dom har skickat bilder och han ser ut och trivas jättebra!
Nu är jag hur glad som helst :)

Sitter även och håller tummarna för underverket som kom till världen idag. Tyvärr kom hon 7 veckor för tidigt så den lilla flickan mår inte superbra.
Krya på dig nu lillis, så vi får komma och se dig...

Man kanske ska sätta igång med lite saker och göra. Disken ska diskas, det ska dammsugas och jag ska duscha.
Hur kan jag ha så mycket och göra helt plötsligt?

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Haha, ja till slut fick vi kontakt med varandra! Jag ska verkligen försöka få med mig kameran och fota lite. Har inte lagt ut en bild på honom på min hemsida ännu skämslite. Men, det kommer!

2009-08-14 @ 02:01:00
URL: http://www.hillbergskan.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0